Vackraste jag vet.

Gick upp klockan halv sex idag. 30 min sovmorgon, de är mycket om man är ryttare må jag säga...började rida henne 8.40 red i 50 minuter, red lite dressyr fast ute på våran uterittsrunda. Hon kändes super fin, ibland lite seg men lossnade efter hand. Imorgon ska vi till pappas jobb och lämna några grejer, sedan runt 2 rider jag eller senare på kvällen, funderar på filmning och fotografering ute på våran skrittrunda, där är så sjukt fint med gräset och så. Medans jag väntade på att mamma skulle hämta mig idag fotade jag Jouline. Förvånnade? Nä inte jag iallafall. Kan seriöst inte låta bli, hon är helt enkelt för vacker för mina ögon så därför vill jag dela med det till er...
 
6 bilder som togs idag, resten kommer i en bomb sen. Pallar inte med en massa delar hit och ditt. Så varsegod. Njut som jag gör. 
 
KRAM.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback