Utmockning av box och fotografering.

Nu ska jag vidare till stallet. Tänkte rida igenom Jouline i paddocken lite. Testa en liten övning idag igen. Pappa ska försöka fota, om han orkar. Kommer ha min Turkosa Outfit. Medans jag gör igorning Jouline kommer pappa mocka ut hennes box. Hon ska få stå på strö nu. Halmen är snart slut, så vi köpte strö till Jouline så får Tinto fortfätta att gå på halm. Kommer nog bli bra. Lyx jag har som slipper ta den enorma skitgöran hihi. Har hjälpt pappa med att ta upp poolen. Hade tänkt lägga mig ute lite sen ikväll, chilla i poolen, och även ta en kall dusch ikväll. Jag hoppas på att Jouline är lugn idag. Hon brukar vara det när hon stått ute så pass länge. Awww..min fina lilla ponny plutt. 
 
Imorgon blir det ett dressyrpass för Monica och sedan på tisdag blir det Future Eventers uppridning för Anna Påhlsson. Man ska rida igenom ett program för henne vilket som helst sedan ska hon typ skriva ner på saker som ska bli bättre sedan tränar man på det för henne. Kommer nog bli super. Ska rida mitt och Joulines program hihi, det programet som ska vara i Öveds. Ett ganska lätt program med inga svårigheter. Känner mig lagom taggad faktiskt. Hela denna Future Evnters har gett mig så mycket kunskap och hjälp på bara två träningar. Tänk då om jag blir med i hela alltet?! 
Åååh vilken chans. 
 
Min tanke är att debutera p90 i Dagstorp efter Lag SM. Dagstorp maxar upp det en hel del, men tror inte det är en stopp skyllt för Jouline. Vi tränar på p90 och enstjärnig höjd. Och hennes motor och kapacitet är inte att leka med, hon är helt otrolig. En sån dröm i terrängen. Bara hon har jag på en skogsväg, ingen publik, bara vi. Åhhhhh underbart. Jouline kommer lära mig så mycket på dessa åren, så mycket kunskap. Nu kommer jag lära mig att RIDA på riktigt. 
 
Hoppas ni förväntar er en bildbomb här sen ikväll. Ska bara övertala pappa att fota först. Jouline går urläckert nu...
 
Kram frida.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback