Sommar känslor.

Klockan 09.00 imorse drog vi till stallet och släppte ut hästarna. Än en gång har vi sommar värme i Skåne. Är det inte för underbart?
Jouline var helt tokig när jag skulle släppa henne hon galopperade brevid mig och vill självklart sticka innan jag kbäppt av henne, tokstolle haha.
Fick ett par härliga morgon bilder på henne. Hon njöt i solen och tyckte det var riktigt kul att få komma ut. 
Åker upp där ikväll runt sex sju tiden och rider henne en sväng. Hoppas då på att solen dragit sig tillbaka lite så det inte är för varmt utan lite svalare i luften. 
 
 
Åhh när man ser bilderna får man en riktigt skön sommarkänsla, nu är det bara 4 skoldagar kvar, sedan är det 2,5 månads underbart lov, med bad, ridning, tävling och massa skojigheter med vänner. Sedan längtar man till skolan börjar, för då ska jag till Bökeberg, åååh underbart.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback