Sola snöbenen

Klockan är nu bara 21,50..Är väldigt trött redan, somnade inte förrens två inatt då jag var fett orolig för Bozz..pappa fick in honom klockan tre INATT, jävla katt. 
 
Jouline fick villa idag. Imorgon drar vi till Saxtorp för lite dressyr uppriding för Anna Påhlsson nu inför Future Eventers. Känns mycket kul. På söndag blir det lite terrängtävling och hoppas på att få hoppa lite enstjärniga hinder och lite tekniska hinder. Fett kul tycker jag det är. Den 27/7 är det öveds, ett tag tills dess men tycker det är hur kul som helst att få träna upp oss lite nu inför det. Kommer träffa underbart folk som jag inte träffat på 3 månader då eller ja 2 månader, usch kan ju inte vara utan dem hihi. Hört att Öveds ska ha väldigt fina hinder och fin bana. Så kommer nog bli mycket bra. 
 
Idag mockade jag ut HELA Joulines box, och tog in strö istället. Nu till sommaren blir det mycket lättare och halmen är snart slut så sparar den till Tinto. Tänk att jag lämnar världens mest underbara stall och ställe om 10 veckor...usch bara tanken...ända possitiva är att Jouline och jag kommer gå på Gymnasium tillsammans och vi kommer lära oss såå himla mycket, ska bli spännande. Jouline behöver lite miljö träning bland en massa folk. Kommer nog bli super. Hon lär sig. 
 
Nej men nu måste jag sova, stranden imorgon med klassen..kul? Ehhh nej. Vem vill bada i 14 grader, ja inte jag iallafall. Blir att lika på stranden och götta mig istället, sola lite och sådant mysigt. Tar med mig shorts iallafall..behöver sola mina vackra vita ben, snöbenen...kan uppdatera lite imorgon om ni vill via mobilen, kanske en videoblogg, vad säger ni? 
 
Puss o kram Frida. 
 
Postat av: Jenny

Va bra att han kom hem iallafall:)

Sv; tack ;)

2013-06-10 @ 23:24:24
URL: http://mylittleponi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback