Sibban träning

Idag tränade jag som sagt för Sibban. Han får mig att rida riktigt bra och Då går det bra! Jag är riktigt nöjd med träningen och jag kände att jag verkligen fick suget i henne och när jag får det blir det grymt bra. När jag pratar om suget menar jag att jag får mkt i handen och hon vill bara en sak. FRAMÅT. Det är då hon hoppar som bäst och då flyter allt på. Jag släpper så lätt stödet och det har jag börjat göra den senaste tiden och då blir det pannkaka. Nu är vi back on track och jag känner mig fett taggad inför tävlingen i Mantorp. Förra året satte jag min 0 i banhoppningen och jag hoppas jag gör det igen. Terrängen i Mantorp är jätte härlig men lite tung. Tänkte ta bilder på hindren så ni får se dom :)

Någon som ska till Mantorp? :D

Kram Sofia och Miss Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback