Reklam och Update.

Jo föresten en sak till som jag glömt säga, länken ni ser ovan? En reklamflik. KLICKA PÅ DEN VARJE gång ni går in på våran blogg, snälla gör det. Vi skapar en massa poäng då, och då kommer vi v´bli länkade på "VILL SYNAS" så snälla, snälla, snälla gör detta för våran skull. Våra mål är höga här på bloggen, och vi vet att vi suger att blogga skoldagar. Men vi slutar ju snart, har veckorslov och massa kul kommer att hända, så snälla följ våran blogg. Vi vet att headern och designen är så fett tråkig, men det kommer snart nya grejer!
 
För min del-Frida så kommer jag ha en massa bildbombomber här på bloggen under sommaren, ta sagobilder och massa annat. Sedan efter sommaren börjar jag gymnasiet. Hästgymnasie. MASSA bilder kommer tas varje dag. så hoppas ni taggar upp för en riktigt ny start. 
 
// Ccriders

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback