Photoshoot på Jouline.

Klockan ringde runt 09:00 idag. Åkte till stallet runt 11 kanske. Fixade med allt i stallet, fotade Tinto lite för att sedan göra vid Jullan inför en ridtur. 
Red igenom henne i paddocken. Red på en 8 volt. i varje så kallad hörna och innan jag svängde gjorde jag olika storlekar i volter. Försökte mjukgöra henne i båda sidorna så hon skulle slappna av. Galoppen funkade utmärkt. Hon var lugn och lyssnade på min vikt. red henne väldigt lätt idag imed värmen. I traven var hon ganska springig. Försökte dämpa henne, gick inte i början men närmare slutet av ridpasset gick det bättre. Belönade prinsessan med ett skrittrunda på gräset och sedan en av svampning av en varm ponny. 
Jag släppte sedan ut henne för att hon skulle få mysa i sommarsolen. Tog ett par bilder på henne idag när hon visade upp sig. Så jag hade tänkt lägga upp ett smakprov för att sedan lägga upp alla underbara bilder.
 
Kram på er
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback