Outfits är alltid något speciellt.

När jag var mindre var det min mamma som slog ihopa outfitsen, köpte matchande byxor som tröjan, som pannbandet till schabraket. Jag var då inte så inspererad utav det. Men nu är jag helt tokig i outfits, speciellt dem med mycket färg. Jouline och jag har inte så många outfits just nu så tänkte först och främst visa min och Jullan outfit..
 
Min Orangaoutfit. 
Min oranga outfit. Som ni ser på första bilden så är det min "lätta" och inte märkvärdiga outfit. Jag har matchande linder i samma, men valde att ha en lätt och enkel matchning. 
 
Här hade jag mina vita dressyrskydd som jag brukar ha när jag tränar för min dressyrtränare. Gillar "bryttningen" i vitt. 
 
Min "turkosblåa" outfit
Älskar även här dem vita dressyrskydden. Det gör hennes ben levande liksom haha. Har även liner i samma, men har inte provat dem inu. Jag har tröja i samma färg är¨ven strumpor. 
 
Min tävlingsoutfit i fälttävlan, Svergiesfärger. 
Min absoulut favorit outfit. Ska köpa en mer skarpare gul tröja. Lika skarp på schabrakets gula färg. 
 
 
Vardags outfit.
Ett blått schabrak sponsrat av landäng, när jag var med i dressyr Div I. Har detta schabraket till min dressyrsadel. 
 
Min andra vardagliga outfit, fast i hoppningen och i terrängen. Då har vi denna outfit.
 
 
Vad tycker ni om min Outfit? 
Kommer köpa lite matchande tröjer till en del av outfitsen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback