Man måste sätta upp mål för att veta vilken väg man ska ta.

Mål med Jouline DETTA året i dressyr och hoppning.

Starta ett par dressyrtävlingar 

-LB1 med bra resultat, höja mina procent än vad jag hade sist (64% med 2 procent minus för en halt så skulle kunna fått 66-67%) 

-LA1 med även här bra resultat, försöka få runt 64%.

Starta nån liten hopptävling i slutet av året

-Försöka göra en nolla och rida på allt jag lärt mig.
tanken är då att starta..
-En LC och LC+5 bara göra en nolla. Höjden för mig och Jouline är inte viktig i hoppningen.

Och här kommer målen med min fälttävlan detta året.

-Alla mina starter fram till LAG SM ska vara nollor. Jag har redan två nollor efter två starter. Placeringen kommer där efter men inte viktigt.
-Starta en p90 innan årets slut. Tanken är efter LAG SM, för sedan nästa år kommer jag inte starta fler p80, utan bara p90. Hoppas även här en nolla. 

 

Postat av: Matilda

Åh vilken fin header :)

2013-06-09 @ 13:27:10
URL: http://matildaengblom.horseworld.se
Postat av: Johanna

Svar: Tack!
~~~
Alltid bra med mål ;)

2013-06-09 @ 19:40:02
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback