Karlsfälts Puccini, evigt i mitt hjärta.

Imorgon är det en sådan däg då man tänker tillbaka ett helt år, med kärlek. Imorgon är det 12 månader sedan jag sa adjö till min vackra ponny. Många tror jag sörjer floder av honom, tvärt om, jag tänker annorlunda, jag är så fruktansvärt stolt att jag fick chansen att utbilda denna ponny och skola han. Få kämpa i motvind och i framgång. Jag har nog inte gaft en finare ponny än han, har jag verkligen inte haft. För ett tag sedan gjorde jag en film på honom. Det tyder mycket på hur vi utvecklades, iallafall har videona med det att göra. Hur vi gick igenom motgång som sedan blev framgång. Last Latter heter filmen, och den förklarar mina sista ord. Jag älskar ett spöke. Och han är även mi ängel. 1 års saknad med massa tankar virrvlande runt. Men nu har jag sagt mina sista ord till dig, Jag kommer alltid att älska dig. 
 
26/6-2012 min sista dag, mitt sista förväl, föralltid. <3
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback