En snabb dag i stallet.

Drog till stallet runt sju idag, Fixade allt innan jag började rida, ganska skönt imed jag var så trött efter jag ridigt henne. Jag började att rida ut henne i 20 minuter, red igenom henne ganska hårt, shit vad maffig hon var asså, ber pappa fota det i helgen. Sedan red jag kanske lika länge i paddocken, lika fin där. Skritta av henne en sväng på grysvägen. Som en go belönning. Jullan var ingen vidare svettig mer lite blött efter allt regnande så tog min älskade Madgic Bruch och borsta bara av henne lite lätt. I hagen var hon anningens lugnare än igår, idag fick man jaga igång henne för hon skulle få liv i sig haha, igår var hon bara så himla glad att få komma ut på grönbetet! 
Idag kom jag hem runt 11, så ganska skönt att bara chilla runder nu. 
 
Tinto fick småhoppa idag, som sagt hon hoppar ju inga höjder är säkert knappt 40 cm. Jag gör det för hon älskar de, men det kan jag säga idag palla hon inte, hon ville bara stå i en hörna och äta, longerade henne i 10 minyter gick bra i början till hon började tröttna på det, aja SHETTISAR....
 
Här kommer två bilder jag fotade idag, hinner knappt redigera bilder på denna datan då den av ren plötslighet stängs ner utan andledning, skit data så nu är alla bilder på ett USB och ikväll förs bilderna in på pappas data. 
 
Imorgon står det hoppning på schemat, hoppas på ute hoppning då hon är lugnast då, + massa bilder kan fotas.
Kram så länge.
 

Orginal bilderna är extremt tråkiga, så fick sätta in lite skuggor och lite sådant då bilden fick mera liv. Ska testa mammas Photoshop ikväll varför inte liksom???
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback