Dressyrträning snart.

Drar på dressyr träning klockan 15, fast släpper in henne runt två tiden. Ska se om vi ska vara utomhus. För isåfall kan pappa fota lite istället. Eller vad säger ni om de?
Jag vet att det blivit en heeel del fotande i hagen och sådant, men imed jag tyckt bloggen varit ganska död så ville jag fixa med lite bilder, det uppskattades lite ju haha. Snart är det sommarlov. Ska bli så skönt. Både jag och Sofia ska försöka nå toppen av blogginlägg nu dessa dagarna på lovet. Sen när jag kanske börjar på Bökeberg kommer det bli topp uppdatering, har massa saker varje dag att berätta. Jag kommer inte bara rida Jouline där utan även toppskolade hoppochdressyrhästar, imed jag förhoppningsviss kommer med i Future Eventers så kommer jag få extremt mycket träning där. Sen vill jag gärna behålla min andra tränare jag har, så jag kommer inte alltid vara med på träningarna i bökeberg med Jouline, utan får rida skolhästarna då. Ska bli fett kul och jag kommer säkert förbättra min ridining dubbelt upp.
 
Ikväll ska vi anmäla till Öveds, ser fram imot den tävling så sjukt mycket. Träffar allt gött folk igen. Åhh vad jag taggar upp. Hinner få en träning för Magnus innan, och ska försöka få en för Terese med. 

Tinto fick stå för den underbara sommarbilden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback