Vill bara ta med henne hem...

Har varit riktigt dålig på att blogga nu i veckan men vi sov som sgt borta i söndags. Hade verkligen dööö trevligt. Älskar att vara där. Fick rida deras 7 åring och så ju, jag tyckte det gick helt okej, hon var svår riden och ja vi hitta inte varandra riktigt, men tror att om jag rider henne fler gånger kommer de nog funka så mycket bättre. I söndags fick jag även en Iphone 5. Riktigt nöjd faktiskt, så fick lite hjälp med den att starta den när vi var borta. På kvällen sov jag i soffan, å bäddade brevid mig till foxy (deras hund) hon är verkligen så extremt fin. Snäll och älskar att mysa. Hon är en blaning mellan Border Collie, Labrador och Forste. Border Collies brukar ju vara väldigt stirriga och livliga men Labradoren har tagit över stirrigheten, så hon är mer lugn liksom, hon ser verkligen ut som en Border Collie med. Åhh vill bara stjäla henne med hem...<3
 
I Måndags fick Jullan vila, vi kom hem sent från dem vi sov hos så Jullan fick en välförtjänt vilodag. I tisdags drog vi ut på en galopp runda, vi galopperade inte så värst mycket men mer för att känna på henne och så. Idag har jag städat mitt rum helt. Har haft en massa böcker och massa skit på mitt rum, nu är mitt rum tömt här är knappt någonting, har 10 stycken hyllor lediga, STORA hyllor. Så nu har en hel del åkt ut på försäljning. Har inget kvar från min skola nu. Skönt. 
 
 
 Mona Ami är den bruna och Skäcken är Lemon. 
 

 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback