Vi har ju lov så Fredagar har inte någon mening mera.

Usch vad jag är trött. Igår var vi hos min släkt mina gudföreldrar. Åt gott, och hade rikigt trevligt, vi sov här inatt så ja, därför har jag bloggat dåligt. Min dag ser väldigt lugn ut. hade tänkt rida igenom henne lite idag, lite skritt och yoga av i trav. Hon gick fruktansvärt hårt igår, vartända muskel jobbade hon med. Men så extremt fin, aldrig haft henne så fin när jag ridigt henne, hur mjuk som helst i båda varven. Nä jag är väldigt nöjd. Rider jag för kung och fosterland nästa helg i dressyren och gör precis som jag gjorde igår, så tror jag det kommer gå hur bra som helst. 
 
Jag känner mig väldigt trött, och inte på någon blogg lust nu när jag inte är hemma. Så när jag kommer hem ska jag skriva ett par inlägg. Så hoppas ni håller koll. Ska försöka be pappa fota oss idag. Mer bilder på mig och Jouline från redig dressyrträning kommer på söndag. Min tränare är på derbyt men förhoppningsviss hinner hon. Vi får se. Men ni ska iallafall få lite kvällsbilder på oss idag, eller jag hoppas på det. 
 
Ha det så bra idag, ha en go fredag. Det är ju helg!? Faaasst spelar ingen roll för oss imed vi har lov hihi. 
 
-Kram
 
 
 -Bilden togs innan Future Eventers träningen, imed vi skulle plåtas. Men tyvärr var inte alla där då, så flyttades till nästa gång. Gillar vår SvergieOutfit. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback