Terräng träning för fulla bullar

Som sagt var jag på terräng träning för Sibban,vilket jag verkligen behövde kände jag, jag själv har slarvat på dom två sista tävlingarna. Jag hoppade spets på linje och båge, behövde verkligen träna på de, jag bara drog i innertygeln först på bågen till Spetsen o då försvinner hon all världens väg med bogen så de var bra att jag fick träna på de, jag har tränat terräng två gånger i år men när man rider 1* och så blir det så att det är tävlingen man "tränar" på. Terrängen är ofta tuff så man vill spara på sina hästar så mkt som möjligt :)
Förra året hade jag helt sjukt mkt framgångar med Frida, detta året har varit tuffare. Vi fick placering och var bästa svensk i både Tågarp och dagstorp. Mitt mål nu är att få medalj på SM och få rida i NM laget. Att ha drömmar och mål är så viktigt, det är det som får dig att kämpa fast det är svårt. Allt har inte gått som en dans på rosor för mig och Fridis men vi har hållt ihop i mer än 3 år nu och vi är verkligen ett team. Det är det viktigaste, hon litar på mig och jag på henne. Men en sak man aldrig får glömma... ATT MAN GÖR ALLT DET HÄR FÖR MAN TYCKER DET ÄR KUL.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback