Tänk vad det går fort.

Sitter och bläddrar igenom lite gamla bilder från februari. Shit vad mycket som har hänt sedan den dagen asså.Så tyckte jag själv att allt började lossna men när jag ser nu ser jag ingen större skillnad. Det är ju NU de har börjat komma. Inte då. Då trodde jag allt började komma hihi. Snart har jag ägt Jouline i ett år.Och tänk vad mycket som hänt under detta året. Det har gått så fruktansvärt fort så man hinner ju inte med ibland. Två saker som jag inte visste när denna bilden togs det var att Future Eventers skulle välja ut just mig för att satsa på och ta med mig i SM laget. Känslan är ju helt obeskrivlig. Tänk vad mycket som har hänt sen sist. <3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback