Sommarbildstävlingen flyttad.

Imorgon blir det hoppträning. Ska verkligen bli kul. Har inte hoppat sedan innan falsterbo. Så känns som flera veckor..
Vi ska nog inte hoppa så mycket höjder, för min del gör det inget är nöjd över att hoppa småhöjderna med, för det är ju tävling på Lördag och för min del är det bara att få en bra träning och allt känns bra. Mamma ska fota imorgon med. så håll tummarna för bra bilder nu.. Pappa ska nog filma lite med. På kvällen ska vi ta lite sommarbilder, imed solen är så perfekt på kvällen, helt underbar. 
 
Påtal om sommarbild. Tävlingen har blivit framflyttad till imorgon. Imorgon kommer finalisterna upp så jag hoppas att ni håller ögonen öppna. Skulle kommit upp i Måndags men var så himla trött, så det är inte förens idag på denna veckan jag tog upp datan. Så ni har en dag till på er att skicka bilder till [email protected] SKICKA PÅ
  ~Hunden gillar vatten~
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback