Shopping på en söndag.

För två timmar sedan drog mamma och pappa till landäng. Jag trodde inte dem skulle köpa så mycket mer än en väst. En speciel säkerhetsväst som blåser upp sig som är väldigt viktig att ha i terrängen. Nu när jag så småningom kommer gå upp i klasserna så vill jag ha all säkerhet jag kan få. Man ska verkligen inte bortse från säkerheten. Fasta hinder är trotsallt fasta. Men mamma och pappa kom inte bara hem med de, utan även ett schabrak, ett vitt med blå och gula band runt. Tänkt att ha det till dressyren när jag rider fälttävlan, det ska ju matcha ;)
 
Här är lite bilder från dagens shopping. 
Schabraket gick på 150kr.
 
Västen går på 6000kr, men som sagt det är en säkerhetsgrej.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback