Rest In Peace, Harlekin.

Jag kommer ihåg när jag tävla i Tranemo. Min första fälttävlan, kommer ihåg startfältet. Där var en tjej jag fick kontakt med här via bloggandet. En enormt trevlig tjej, och hon träffade jag i Tranemo, vi var uppe med tuppen för att rida våran dressyr, vi var fokuccerade och gjorde vad vi skulle, det var inte förens efter hoppningen, när jag kom i mål stod denna underbara tjejen och vänta på mig, kommer ihåg att första meningen till henne var "Jouline är en kanin" vi började snacka mer och mer, och hon var så grymt trevlig, hon hade en extremt underbar ponny, en riktigt, riktigt fin ponny. Jag älskade detta ekipage, båda var så underbara. Men i förrgår fick jag reda på en sak som verkligen var hemsk, föll ett par tårar, och visste inte vad jag skulle säga. Den 29/6 somnade Harlekin in. Hennes underbara ponny. Pågrund av kolik. Jag ville inte tro de.. Jag vill ge all min styrka och en massa kramar till Louise, fortsätt vara stark, du är bäst <3
 
Det är inte alla som har en skyddsängel, men det har du, kram på dig Louise <3
 
Postat av: Louise

Tack så mycket gumman du är bara för underbar <3

2013-07-02 @ 23:34:17
URL: http://teampb.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback