Penny Girl?!

Så..nu kan min lilla hemlighet komma ut till er. Idag ringde dem från tidningen, vi har snackat mkt via SMS men inte fått tag på varandra vi mobil, köpte ny mobil och skicka vårt hem nummer, så idag fick vi äntligeeeen kontakt, en ur trevlig tjej var det. Som ni förstår handlar detta om ett inlägg i tidningen Penny Girl, som har tidigare haft namnet Pollux, kan tänka mig att dem flesta är medvetna om vad det är för tiding och kanske prenumererat på dem eller kanske hört talas om de. Men som ni förstår så handlar då detta om fälttävlan, dem vill göra ett repotage/intervju med mig och Fälttävlan, fotograf kommer ut, och fotar vår vardag och när vi tränar eller tävlar i fälttävlan. Vi snackade om att dem skulle komma på Lördag, om fotografen kan, massa bilder ska tas och det ska bli riktigt spännande. Penny Girl sänds överallt inprincip i Europa, minst 10 länder, jah vet inte exakt. Detta är en av höjdpunkterna för iår, så spännande, och liksom en ritkig upplevelse, tänk att en massa ungdomar ska läsa om mig, Jouline och fälttävlan, runt om i olika länder?! 
 
Mer update om detta lär ni få läsa
 
Postat av: Rebecca

GUUUD vad roligt för dig!!! Grattis!

2013-07-26 @ 10:40:09
Postat av: Madde Andersson

åhnej vad konstigt det känns att pollux bytt namn!

Men så roligt för er, grattis :D

Har du något tips till mig om jag skulle få för mig nu att börja med fälttävlan? Alltså, hur man börjar med det typ, om det är något jag ska tänka på :P ?

2013-07-26 @ 23:21:44
URL: http://ricos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback