Och vi har inte ens kommit till Falsterbo inu..

Idag fick Jullan vila. Imorgon ska hon få skrittas ut en längre runda, och när vi är tillbaka blir det lite Photoshoot. Ska be pappa bomba in med foto. Idag har jag i stortsett bara chillat vaknade 12 och åt lite sedan fastnade jag vid datan. Tanken var att skritta ut idag och rida ordentligt imorgon men hon är värd en vilo dag. Har planerat lite nu för mig själv bloggningen nu framöver. Sofia är ju och sommar jobbar i skåne så ja, hon har inte tid att blogga, så jag tar det på mig självklart med glädje! 
 
Idag (inatt) köpte jag även "synas" artikel här på blogg.se, så jag hoppas på fler unika och en massa kommentarer. Men som sagt jag har mycket planer nu framöver. Ska gästblogga nu hos en del, och på så sett visar jag framfötterna för våran blogg. Sedan kommer en massa spännande, men det tar vi senare. 
 
På onsdag blir det Falsterbo. Jag, mamma, pappa och en väldigt nära vän till familjen, ska kanske träffa hennes underbara lilla dotter på kvällen. Men ska bli kul att träffa familjen hihi. Som ni såg innan har vi redan köpt lite nya grejer och liksom vi är inte ens i Falsterbo inu, HUR SKA DETTA SLUTA?? Vi blir oftast som tokiga där, en massa affärer, shower och massa annat. Mitt andra hem inprincip. Älskart. 
 
Jullan och Tinto ville (tro det eller ej) komma in tidigt idag. Dem stod vi grinden och kalla idag, ingen av dem fjönta med insläppet sprang iväg eller något sådant utan tvärt om dem ville bara fly ifrån den stekande värmen. Igår var vädret lika varmt, usch...det är ju skönt och så men det blir så otroligt klibbigt..men mamma fotade några fina bilder när jag tog in dem idag så tänkte bjuda på två stycken nu, innan jag lägger upp alla. Hade helt fel objektiv så alla bilderna är inte klockrena men ni får helt enkelt ta de, jag brukar få till kvaliten i vanliga fall så tror inte det gör så mycket. 
 
Kram.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback