Nu sova, imorgon ny dag

Nu säger jag godnatt till er och tackaar för 200 unika. TACK. Imorgon visas vi på "synas" runt 10 tiden. Ska bli extremt spännande och se vad som händer. Hoppas att få fler som stannar på bloggen. Imed Sofia jobbar så kan inte hon blogga, men hon kommer snart lovar, hon behöver en liten paus från bloggen, sen har hon en hel del att berätta, så känn er redo. 
 
Nu väntar min säng, ska bli skönt att gå och lägga sig efter en sådan här varm dag. Imorgon väntar Jouline på mig i boxen, ska rida runt 8 sen ska hon få komma ut. Blir ett hårt pass imorgon. Lite bilder kanske? Jullan ska få jobba på gräset imorgon, imed hon måste vila på onsdag då vi ska till Falsterbo. Sedan ska hon ridas på Torsdagen (om vi inte drar till Falsterbo då med). Kameran kanske hänger med mig och då kommer givetviss en massa bilder. Men nä, nu ska jag gå och lägga mig. Sugen på och se vad morgondagen ger mig. 
 
-Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback