Mitt skräckhinder tog vi oss över....

Var på terrängträning idag i Dagstorp. Hoppade enstjärniga hinder. Stockar, stockar med stora gravar under, massa annat. Kombination hoppades för första gången idag. Inte hoppat det innan med henne, inte på enstjärnig nivå. Utan i min klass har det typ varit grav och sedan stock inget märkvärdigt men här var det riktigt tufft. Usch, så många som vägra ut sig på detta när det var tävlingar där. Men gissa vilken ponny som hoppade allt utan problem? det var ett riktigt tekniskt hinder. Hoppar ner i en backe ett riktigt brant backe sedan få galoppsprång till en jätte stock/ar, med en grav framför som säkert var 70-80 bred. Träningen gick verkligen super bra. Längtar fram till Öveds och Styringe nu verkligen, hoppas på två fina nollor där med. Målet med SM är att bara göra en klockren nolla. Sedan behöver jag inte ligga på toppen men bara jag gör en nolla är jag nojd, fast jag är nöjd att bara få komma så långt. En riktig kick. Ikväll ploppar det upp en liten video, så jag lägger upp lite bilder här nu oxå.
 
var riktigt nervös över detta hinder men vi lyckades
Jag bara kastade mig fram efter och bara log, klappade henne som bara den, kolla vi kom över fyyy..<3
 
 
Postat av: Louise

Åh va fina, blir jätte sugen på terräng nu var ju ett tag sen !

2013-07-06 @ 23:28:31
URL: http://teampb.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback