Min nya favoritbild, verkligen.

Men godmorgon kära läsare. Vaknade för en liten stund sedan, sitter nu och planerar hur dagen ska se ut. Tanken för min del idag är att rida ett lätt pass dressyr imorgon kväll. Hon släpps ut runt sju av stallägarna så kommer vi ditt runt sex tiden kanske och rider. Kan vara skönt för henne så vi slipper alla småkryp, eller ja vi får se om det blir ännu senare. Ska ladda kameran nu så den är full laddad tills vi ska rida då ikväll. Kommer rida henne väldigt mjuk görande, mycket volter, lite galopp, så hon får komma ner med halsen ordentligt och jobba med ryggen. Blir kanske en halv timmes ridning. Men nä nu ska jag käka lite frukost kanske krypa ner en timme eller två i sängen igen, känner mig så extremt trött så det är inte klokt..kanske glor på lite film istället..får se helt enkelt. 
 
Video från träningen igår kommer upp ikväll. Så jag hoppas ni håller utkik. Några önskade inlägg ploppar även upp. Nästa vecka kommer jag uppdatera er 100%. Kommer skriva mycket om hur jag lagt upp min träning inför veckan innan tävlingen, även fota det mesta vi gör. Ja ni fattar "förbredningsinlägg" kan man nästan kalla det. 
 
På Torsdag blir det dålig bloggning ska till min släkt och sova där till Fredag. Sedan blir det rida på kvällen för att sedan på Lördag morgon dra tidigt till Flyinge för att se Linda. Sedan på Söndag ska vi nog till några goda vänner i Staffanstorp som har en dö fin ungponny, eller ja hon var tre när jag red henne senate och nu kan hon kanske vara 6-7 år. Jag hoppas att jag ska få sitta upp på henne hihi. Men ja så ser min fortsättning av min vecka ut. Hör av mig lite senare, kommer bli massa inlägg idag. Som sagt HÅLL UTKIK NU. 
 
-Kram
 
- Typ den finaste bilden ever på oss i nu läget. Iallafall som profilbild. Ljuset är helt underbart, älskar verkligen dem röda fläckarna som solen ger ifrån sig, älskar bakrunden från fältet. Åhh helt underbar. Min nya favoritbild på oss. <3
 
Postat av: Linnéa

Ååå, Vilken fin bild! Värsta sommarbilden, med bäst ljus och assnygg bakgrund!

2013-07-17 @ 10:25:39
URL: http://arwens.blogg.se
Postat av: Lisa Fager

svar: Ja älskar fälttävlan dock är min ponny skadad annars skulle jag försökt startat honom iår eftersom han var kanon förra året men nu får jag låna en ponny på tre fälttävlanstävlingar! ska bli så kul, men de blir ju lägre klasser hehe :) Dagstorp vart ligger det? :D

2013-07-17 @ 14:51:46
URL: http://lisafager.horseworld.se
Postat av: Lisa Fager

svar: Oj skåne är nog lite långt är mig haah! Jag bor utanför strömsholm/västerås! ;)

2013-07-17 @ 15:27:02
URL: http://lisafager.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback