Min absoluta favorit

Idag som sagt var vi på skara hästsport och inhandlade lite nya saker till min nya häst. Dom har så himla mkt fint,skulle kunna ta med mig allt hem från skara hästsport. I alla fall köpte vi ett par benskydd från Eskadron. Vi frågade dom i kassan vilka dom tyckte var bäst och dom sa att Eskadron skydden var precis lika bra som veredus skydden så vi bestämde oss för Eskadron skydden vi tyckte dom verkade super! :) jag beställde även terräng skydd från N.E.W. Som kommer imorgon, även bakskydd till Eskadron senskydden beställde vi så vi åker och hämtar allt imorgon skulle jag tro :)

Idag kom även Petra och hjälpte mig med XL och han gick okej,Eftersom han går ute på nätterna nu så är han som en sengångare att rida...jag hade även tänkt att rida Gardenia och Frida för henne men Gardenias sko satt så himla löst så jag ville inte riskera något, hade inte varit kul om hon hade fått någon hovskada men hovslagaren kommer på fredag och skor henne så jag får vänta med terräng tills på lördag elr söndag :) XL får gå på terräng träning imorgon för Rebecka Tell :) på fredag är det träning för Sibban med Fridis :D jag red i Alla fall dressyr med Frida för Petra och mamma och det gick helt okej, men hon kan ha haft lite träningsvärk Sen galopppasset igår :)

Hoppas eran dag har varit bra! :)
Bild på Eskadron Skydden

Postat av: sandra aw

Min dag var ok. Vi åker till ponnyderbyt i dag med Quest :)
Grattis till nya hästen

2013-07-18 @ 08:01:53
URL: http://motosidressyr.webrider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback