Lufsa på i sitt egna tempo.

Skrittade ut Jouline idag, hon var lite dagen efter ni vet. Lite hängig efter den skarpa solen och 30 grader varmt, skritta henne i 40 min typ, bara för att inte få mjölksyra. Red i shorts och linne = Skönt. Pappa tog någon gulligbild när jag trava henne ett varv bara för att känna på henne hur hon var, hon var mjuk och lyssnade bra, arbetade lång och låg. Då menar jag bara att få lufsa i sitt egna tempo. Satt ner för att inte mina ben skulle lida av sadeln hehe.. Var även i Övedskloster idag igen och fota ett par goda vänner. Alla var nöjda med bilderna, och glad blev jag haha. Grattis till alla, ni gjorde fina runder (bilderna uppe imorgonkväll). Jouline får vila imorgon, så drar ditt runt sju för att fixa allt i stallet, har stallet själv nu en vecka. Mamma hämtar mig runt 9. Och klockan sju imorgonkväll blir det möte för LAG SM i Dagstorp, sedan tas hästarna in runt 22. 
 
OHH en sak till, GRATTIS till Lindabolins.devote.se som är kvalad till SM för storhästar i enstjärnigklass om två veckor, kör hårt tjejen"
 
Men nu ska jag sova, upp tidigt imorgon. 
 
*Fattar fortfarande inte att jag vann hela skiten i Lördags. Taggad till Styringe*
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback