Linjer & Övningar

Träningen idag gick super. Hon var aningens stark och tog gärna tag i hinderna, hon hoppade riktigt fint tyckte jag. Jag börjar hitta mer och mer hur jag ska rida henne. Jag är nöjd med henne. Vi tränade en del linjer och övningar och tyckte det funka bra trots hennes dragande. Märktes hon hade gått fälttävlan, för hon tog gärna tag i den galoppen, och var lite kaxig haha, men mot slutat coola hon ner sig och lyssnade mer. Har inte mycket att säga mer än att jag är nöjd med henne. 
 
Imorgon bär vi av till dressyrträning ska rida i en trekvart. Ska rida igenom programmet, och denna gången blir det då träning för Anna Påhlsson som är då A-tränare. Ska bli super kul, detta är min första egna bestämda träning för henne, sist var ju med Future Eventers. Så bilder kommer imorgon. Som sagt mer och mer bilder kommer då jag inte har tid att slå ihopa varje träning i videos. Det tar mycket tid och nä jag känner inte riktigt för det för då blir det en massa filmer varje vecka, och ja dem kanske inte uppskattas som bilder gör. Men i terrängträningar kommer det alltid att komma filmer, då vi har den typ vart andra-tredje vecka. 
 
Imorgon tränar vi då klockan tio. Hämtar min farmor efter det och bär då av hemmåt med hästen. Mamma hjälper mig med att fixa hästen, så vi spara tid. För runt sex-sju är det bangång i Öveds. Önska mig lycka till nu på Lördag, MASSA bilder kommer. Ha en bra kväll.
 
- Kram
 
-Bilderna från idag-
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback