laddar upp

Hej! :)
 
Dagens ridning gick så fett bra. Hittar knapparna och allt bara stämmer. 

jag red ut idag på Gardenia vilket gick super bra, red skänkelvikning och öppna på grusvägen
och galopperade även lite.Har tjocka gräs längder på grusvägarna så det är mjukt för dom att gå där,
Eftersom det typ inte har regnat något typ på 50 år är det ju helt sten hårt ute. Jag testade hur hon var att galoppera på ute bara på en rak sträcka, hur cool som helst. Hon är så himla lyhörd och gör precis som jag säger! Imorgon ska jag träna terräng hos Björn Kasteman, någon mer som ska dit? :)
 
Frida:
 
För henne stod det hoppträning på schemat för Erika. Hon var helt okej pigg och allt kändes väl bra .
Det är jag själv som behöver tänka på att inte släppa skänkeln och bli passiv precis innan hindret,
Hon skullle aldrig stanna men då gör hon ett omtramp istället för att hoppa av, Har träning nästa vecka
på tisdag igen för Erika vilket känns bra att få en sista hopp träning innan vi åker på onsdag :)
 
Grattis alla grymma storhäst ryttare som var i Flyinge i helgen som visade var skåpet skulle stå! :)
 
kram Sofia
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback