Jag älskar min häst

Min dag började kl 9 och var ute o sprang 1,5 km. Min kondition är så dålig så jag tänkte ut och springa 3 gånger i veckan nu. Efter det duscha jag och åt frukost. Sedan gick jag ut och mockade Fridas box och mockade hennes hage,fyllde på nytt fräsch vatten till alla hästar osv. Sen chillade jag resten av eftermiddgen.Det har ju vart så himla varmt idag så jag red i för ens halv 8. Jag red först litet dressyr för mamma med frida och det gick faktiskt riktigt okej! Börjar hitta mer och mer! Sedan så hoppade jag oxå. Först travhoppade jag en oxer med en bom framför. Janne Jönsson som är vääääldigt känd inom fälttävlan säger att det är en väldigt bra grej för fälttävlans hästar! Då tar dom i och bygger styrka. Sedan hade jag en studs oxer studs och även det gick skit bra!! Avslutade sedan med en övning från en landslagsträning då man hade ett räcke och 3 bommar på en volt. Slutade att jag hoppade 110 kanske?
Hon var skit pigg och tyckte de as kul! Hon var stark och ville verkligen hoppa! Hon har inte vart riktigt sig själv på hoppningen den senaste tiden, hon har inte stannat men inte vart pigg liksom. Nu var det gamla vanliga Frida!

Jag världens bästa ponny. Hon kanske inte har världens kapacitet men för mig är hon perfekt. MIN DRÖMPONNY.

Kram Sofia

https://cdn3.cdnme.se/4146963/7-3/pic_51e06bc9ddf2b35ea3f33175.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/4146963/7-3/pic_51e06c069606ee10636e8f1a.jpg" class="image">


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback