Imorgon händer det grejer. Tro mig.

Red Jullan idag efter sin Lördags vila. Hon var extremt pigg och väldigt fin i formen. Red henne i hagen i kanske 30 minuter sedan tog vi en galopprunda på säkert 10 minuter och skrittade av lika länge. Hon var full av energi och tyckte det var dö kul. Jobbade henne på massa volter i skritt och lite i traven. Galoppen tog vi på vår uteritt. Fina ponny.
 
Imorgon beger vi oss till Tågarp för en Future Eventers träning för Magnus Gällerdahl. Kommer blir så himla kul. SM träningen är en timme innan mig alltså gruppen innan så lär få träffa lag kamraterna. Imorgon klockan elva får jag även ett intressant telefonsamtal. Men det förblir min hemlighet sålänge tills allt blir klart. Kan säga att de kommer bli spännande.
 
Men återgå till terrängträningen - jag tror Jullan kommer vara pigg men ändå vara lugn. Kommer bli sista träningen till nästa helgs tävling i Öveds. Spännande. På lördag ska jag dra till Flyinge för att se Jullans förra ägare. Hon ska tävla här och jag kommer vara där och heja fram henne och fota en massa. Ska bli kul att träffa dem igen, så otroligt fina människor. <3
 
Ha det bra nu, orkar inte blogga mer idag. Fett trött. Ska glo på lite filmer nu med familjen och bara mysa en sådan här Måndag kväll. 
 
Mer om träningen kommer  bilder och video såklart. Sedan kanske ni får liteee update från samtalet, vad det handlar om. 
 

-Kram
 
-Bild från idag, älskar verkligen bilden, helt underbar, glädjen, kärleken, helheten, ja allt. Gud vad jag älskar henne. 
 
 
 
Postat av: Linda bolin!!

Va fina ni är frida! Åh jag är så glad att det var just DU som köpt jullan, så fina! blir tårögd :')

2013-07-16 @ 22:16:08
URL: http://lindabolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback