Gissa vem som kom med i ..... 2013?

Året 2010 ställde jag upp i LAG SM. Vårat namn var Skåne Töserna. Vi var 5 tjejer som skulle jobba som en team, vi var ett team av 5 underbara tjejer. Kommer ihåg känslan att stå upp för all publik, visa upp sin ponny, och veta att jag ställer upp för mitt lag. Tittarna kollar på SM. Fattar ni känslan. Spikern, folket, hästarna ALLT var helt fantastiskt.
-
Och ni vet ju att mitt mål var med Jouline detta året att ställa upp i LAG SM 2013. Jag tänkte att nä, jag kommer inte komma med för där är redan så många grymma så varför skulle just jag? 
Men igår hände det jag inte trodde skulle hända ETT ända mail ändrade allt. JAG ÄR MED I LAG SM 2013!
Jsg ska få uppleva det igen, det som jag saknat så länge. SM är i Tågarp i år. Släkt och vänner kan komma. Massa av mina vänner "tävlar" jag mott, men jag kallar det inte att tävla mot dem utan alla är ett stort team från hela svergie som ska tävla om plaveringen med sitt lag, alla underbara fälttävlansmänniskor. Ska bli kul, träffa nya människor, stämning, och en massa annat, SM 2013 ska bli det bästa. Kört hårt nu alla LAG!
-
Bilder från mitt första SM med Salsa 2010. Tänk att vi låg två individuelt efter hoppningen och dressyren.
Se och njut våra läsare.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback