Frida du har kommit med i...

Igår fick jag reda på tre extremt grymma saker. Jag tänkte ta det i olika inlägg så först och främst ska jag börja med den ena grymma saken. LET´S GO. 
 
Igår stack jag till stallet runt klockan sju, När jag red Jouline ringde min mobil men jag hann inte svara. Så plötsligt ringer pappa och utbrister "FRIDA DU KOM MED I FUTURE EVENTERS". Som ni vet har jag varit på 3 träbingar av då Future Eventers. Fält, Dressyr och Hoppträningar. Dem skulle då välja ut 10 stycken dem ville satsa på extra mycket. Och jag blev utnämnd?! 
Jag grätt av glädje och blev helt tokig. Glädjen bara spreds i kroppen och liksom detta är en extremt stor chans för mig och min ridning. Träningar för hel grymma tränare och massa annat. Teorier om F'ltttävlan, Clinicer, Åker omkring och ser på träningar från marken massa annat. Detta är en chans att utvecklas och få utbilda sig själv. Utvecklas för att nå sina stora mål. FÄLTTÄVLANSSATSNINGEN!!
 
Grattar alla ni andra 9 stycken som kommit med, jag hoppas vi kommer få ett grymt år tillsammans!! 
Massa bilder ska bombas upp!
 
 Ser fram emot detta nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback