Ett ynka stopp av mig..

Dagens träning idag gick super super. Hoppa en bana på 1m och det kändes ur bra. Hoppa en del små slingor och två banor. Jullan kändes riktigt på hugget men ändå kontroll bar. Hon hoppade som bara den helt otroligt. Min tränare utbrister. "JÄTTE BRA FRIDA, DET MÄRKS ATT NI HAR HITTAT VARANDRA. SUPER BRA." Det säger tydligt hur passet gick. Sista rundan så fick jag ett ynka litet stopp. Jag höll ihopa henne fööör mycket och sedan benen på de, Jullan visste ju inte om hon skulle trampa av eller om hon skulle tvärnita. Hon gjorde det kloka och stannade, min tränare och jag rättade till felet och sedan hoppa jag dem två sista igen och hon trampade av på 1m helt underbart bra. Tyvärr filma vi inte, men de blir fler sådana här runder det vet jag. Istället fotade vi. Så bjuder på lite bilder när vi hoppade fram och red fram, sedaan något från när vi hoppade bana. Snacka om att allt börjar lossna ordentligt. Jullan funkade idag utan problem allt gick felfritt. Underbart. Hon kände på sig gårdagens besked tror jag och presterade ordentligt idag, med flaggan hissad. Super ponnyn. Imorgon belönas hon på en mysig uteritt i med vädret ska vara dö fint. 
 
 
 
 
Postat av: Amanda

Åååh!! Ni är så fina och duktiga!! :D <3

kram

2013-07-05 @ 08:02:25
URL: http://dsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback