Ett nervöst besked...

Igår när jag kom hem så gick jag inte för att kolla om jag kom in på Bökeberg. Jag var så fett nervös och bara kände att om jag inte kommer in på mitt gymnasium är det kört. Jag strunta i mina poäng eller något sånt utan jag kolla bara efter en blå text där det stod om jag var antagen eller inte. DEN BLÅA TEXTEN STOD DÄR. Nu ska jag och min underbara ponny spendera 3 hela år på Svergies Ridgymnasium. Även här träningar för grymma tränare, grymt ridhus, grymma stall och framför allt EN GRYM KLASS, Jag har ju redan träffat alla och alla verkade lika spända som mig då. Men nu hoppas jag alla kom in och alla kommer hålla ihopa. Från att ha gått på en skola som är hemsk och varit mobbad i två år där kan jag äntligren slappna av och liksom känna att jag fixade det, jag klara betygen och jag klarade komma in på min skola jag bara vill komma in på och velat i tre år. Nu har både Jullan och JAG utmaningar att avklara. Inte bara jag som ska utbildas, Jullan kommer bli hanterad av massa olika människor och de behöver  hon.
 
Nu ska jag bege mig till min ponny och fixa henne till hoppträningen ikväll, pussa lite extra på min ponny för hon är bara för bäst. Future Eventers och Gymnasiet kommer jag föra och fixa med Jouline. Men vet ni vad, den största höjd punkten kommer upp snart. Något jag inte trodde jag skulle klara av. Men gjorde det ändå.
 
Mina träningar och kämpande har gett enorm stora resultat. Kämpande med ponnyn och kämpandet med skolan. Alla träningar och allt man lägger ner på ridningen har gett mig denna belönning. TACK TACK TACK. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback