En konstig fråga om väst, och en anonym kommentar.

Anonym

Hej! Varför rider du med väst i dressyren och har sverige flagg apå precis allt??


 

Svar: Svaret på denna frågan är logisk ;), inget märkvärdigt alls, Svergiefärgerna är mina färger i terrängen. Det är min Outfit. Då min ponny är skit snygg i det, och jag själv tycker det är coolt. Dem som rider fälttävlan har speciella färger, någon har kanske guld någon annan grön, inget märkvärdigt, handlar om stilen och för att synas där ute i skogarna ;) Och därför jag rider med väst, får jag säga det själv, ganska dum fråga. Väst har med säkerheten att göra, inte snyggheten. Jag vill hellre ha min säkerhet. Då jag vet min ponny är väldigt nervig. Så finns inte något speciellt svar till den lilla frågan, är trots allt en säkerhet, de behöver inte se snyggt ut, västen är ju till för en sak ;) 

Och ett tips till er läsare, skriv aldrig kommentarer anonymt. För då behöver ni inte kommentera något alls hehe, känns onödigt att svara på de då, imed jag vill ge svaret till en person och detta känns som att skriva till en vägg. 

- Kram på dig iallafall, och hoppas svaren gav dig all info du ville veta, kul du frågar, tack :D

Postat av: Sarah

Hej! Ska du gå på Bökeberg? Pratar du med någon som ska gå i samma klass som dig redan, och ska du flytta dit?

2013-07-19 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback