Dem är helt underbara.

Idag for vi till Flyinge för att kolla på när Linda red sin hoppning och dressyr. Fick ett par bra bilder på dem. Terrängen är imorgon och så klart kan jag inte komma ditt..men jag önskar henne all lycka till i sin debut med Lillan i Enstjärnigklass. Ni är hel grymma. 
 
Detta ekipaget kommer att komma så långt tillsammans. Lovar. Dem är så vackra så det knappt är sant, man ryser. Se och njut på bilderna för det gjorde jag hela tiden idag. Underbara <3
 
Kommer två delar..<3
 
Linda Bolin är då detta, hon ägde Jouline och Miss Frida innan, hon sålde Frida för 3 år sedan typ och Jouline för snart ett år sedan. Nu har hon denna fina storhästen, första gången jag såg dem live tillsammans snacka om att jag brände på med massa bilder, en riktig kick att se dem tillsammans, så duktiga är dem. Linda är en av mina förebilder inom ridningen, hon är ett år äldre än mig och rider som en kung. Hon kommer komma så jäkla långt med sin stil i ridningen och med denna hästen. <3 Lindas fälttävlansblogg -> Http://Lindabolins.devote.se/ <3
 
- Kram
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback