Dagens ridning

Idag red jag Grandenia tidigt imorse eftersom det skulle bli så varmt idag, Jag gjorde först en hel del framdelsvändningar först i skritt, vilket jag tycker hon bli väldigt bra utav. I traven red jag Skänkelvikning och då blev hon super fin, det gäller att få henne fram till betett för när hon går fram ärligt och sätter under sig bak, då finns det bara ett ord WOW. Hon är aldrig stark, hon är alltid pigg och vill framåt men hon är alltid så mjuk i munnen, det är en sån känsla när jag får henne som jag vill! Mamma red Frida idag och Gud så fin hon va! Söndagen ser ut så att vi rider på morgonen då jag först ska hoppa Frida och även rida lite dressyr, Gardenia ska kanske också få hoppa något språng, vi får se :)
Hoppas er dag har varit bra! Ska be mamma filma imorgon, ni ska även få se filmen från terräng träningen med Frida :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback