Vinst igen

Igår var jag ju som sagt på tävling med XL. Det gick i Hjo ( Skaraborgsponnysällskap där cedemarks som är kända inom ponny fälttävlan håller till).
Han kändes fin på framridningen men lite halv seg. Väl ute på banan fanns det lite mer energi. Vi gjorde en okej uppvisning men det har känts sååå mkt bättre.. Men det blev vinst och vi vann Connemara mästerskapen kat D :D lite nice! På kvällen åkte jag på 40-års festen och spelade med bandet. Var där till 10 och sedan helt död! Haha behövde bara lägga mig på sägen för att somna :D nu har jag kollat på terrängen ifrån Eketorp där SM för juniorer,Young rider och seniorer gick :D Ett riktigt stort grattis till Erika Sjöström,Agnes Stolth och Sara Algotsson Ostholt :D deras terräng rundor var hel grymma!! Och världens bästa Linda bolin blev 6a i SM :D hur grym får man inte bli?! :D
Imorgon ska jag dra in till Lidköping för att shoppa inför skolan börjar, på eftermiddagen blir det dressyren på Gardenia och XL :D

Godnatt! Kram Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback