Vill inte

Läste precis igenom Fridas inlägg här på bloggen om att hon börjar skolan om 11 dagar! Usch fy blä att gå tillbaka till skolan.. Läxor, prov, 6 timmar och 30 minuters väntan att få komma hem.. Fast självklart ska det bli kul att träff alla kompisar igen! Kommer bli Massvis med prat, lärarna kommer få damp :D love life. Imorgon ska jag hjälp mormor med något på förmiddagen och sedan ska jag åka med Frida till Bjertorp och leka lite ;) tror nästan Frida tycker det är roligare än jag att köra full rulle köttbulle på dom super breda vägarna som harvas och sladdas varje dag! Stället jag galopp tränar på heter Bjertorps trav och där håller Åke svansted till som är jätte känd i travvärden hus. Så underlaget under hålls alla dagar om året vilket är rikigt bra :D men självklart måste man ha tillstånd o massa sånna saker för att få rida där,vilket är jätte skönt att jag har fått :)
Gardenia får ta ett Chill pass hemma efter terräng passet :)

Godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback