Vilken ponny asså.

Nu är min tanke att gå och lägga mig. Har varit en lång dag idag så måste få sova lite. Som jag kanske skrev innan var jag och tränade idag. men berättar imorgon om hur träningen gick + en liten film kommer att komma upp. Så länge får ni nöja er med små mobilbilder fotade från videosarna på datan. Tro mig - hinderna var höga från början, men den fantastiska, säkra & rutinerade fälttävlansponnyn som jag sitter på gör saken från stort till litet hihi.
-Shit vilken fin ponny jag äger. 
 
 Djävulskanonen, denna svängen var extremt teknisk, tog mig cirka tre gånger innan min ridning & kotroll hitta hem. Det var svårt imed hon kastar sig oftast ut från bankarna, och ja jag skulle ju hinna svänga, men som ni ser klara vi svängen och det var inga större problem. - Självförtroendet nu är stort. <3
 
Detta smalhindret med riset var de mest uttittade på hela p90 banan, det är klurigt och man korsar vatten innan detta hinder, men efter ha kommit på hindret flera, flera gånger med fina skutt så kändes det som no big deal. Fick ett "smygaförbistopp" för jag hade för högt tempo sedan jäklar i det flött de på, hon lyssnade på tillbaka knappen & passa upp och hoppa snyggt. Vilken ponny. 
Detta "röda" hindret som ni ser var med i enstjärniga i början av året, kom in lugnt & fint, hoppade A ( de på bilden ) snyggt & prydligt, hann landa - ta tillbaka och hoppa B hindret som ni kommer se på videon. Ännu en gång tog bromsen. - GRYM.
 
Sen denna kombinationen var oxå med, det var klurigt men det var heller inga problem. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback