Vem är eran förebild?

Vem är eran förebild? 
 
År 2009 började jag med fälttävlan varför? jo för jag blev inspererad av en tjej vid namn Therese Viklund. Hon var en helgrym ryttare. Och en riktig förebild i mina ögon. Hon tipsa en kvinna som höll på med fälttävlan, där man då kunde ta sitt "fälttävlanskort". Denna kvinnan är vid namnet Anna Hassö. Efter att ha läst vad hon varit med om inom fälttävlan en så kallad stålkvinna. Helt sinnes. Att ha en sådan styrka och sätta sig upp på en häst igen och rida bland dem högsta klasserna ÄNDÅ. Dessa två var riktiga förebilder. 
 
När jag började med fälttävlan och tränade ordentligt tränade jag för Therese Berggren Persson (som även är min nuvarande tränare). Ridigt EM på ponny och är helt galet duktig. Dessa tre ryttarna är mina HÖGSTA förebilder inom fälttävlan. 
 
Tränar för Therese Bergren väldigt ofta, jag litar på henne väldigt mycket, dem hinderna jag hoppar är inte nåddiga, maxade och höga på både längd och höjd. Men hon vet vad min ponny kan och vad jag klarar, hon bara kör på och jag älskar verkligen det sättet på träning, det Therese säger jag ska hoppa, hoppar jag. 
 
Som sagt nu ska vi på terrängträning, och kameran kommer fram. -Hejsålänge!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback