Terrängträning tonight.

Ikväll ska vi förhoppningsvis dra till Tågarp och träna en sista gång innan SM. Banan stängs den 10onde tror jag det var, och vill ta en repa där innan SM. Ni kan förbreda er för lite bilder. Imorgon ska vi ta och tempo träna lite på stubben. Ska ta med min klocka och träna att ha den. I helgen blir det lite Photoshoot. Ska rida dressyr på fälttet och ta massa fina bilder på kvällen. På lördag dag ska vi se Linda Bolin när hon tävlar i SM. HEJA LINDAAA.
 
 
 
 
 
Postat av: Wilma

Vad kul! Jag & min ponny gjorde vår terräng debut i tisdags & igår, vi var i Mantorp och tränade terräng. Så himla kul var det! :)

2013-08-08 @ 15:06:03
URL: http://ziros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback