"Tävling - En bild med mycket känslor & som betyder mycket"

Vinnaren av "sommarbildstävlingen" är Thelma Ragnarsson. 55 fina röster på sin fina sommarbild. I veckan kommer ett gästinlägg av denna fina tjej, så håll ögonen öppna, hon har mycket att bjuda på, tro mig ;) 
 
Nästa tävling handlar om "en kärleksbild" en bild på dig och din ponny, på ett speciellt tillfälle, en bild där mycket känslor visas och så. Jag tror ni förstår. Ni har två röster att lägga till en av personerna ni kan ge en till den ena, och en till den andra, ja ni fattar. Bilden ska betyda mycket för just dig. Så bomba nu med bilder till facebook, Dayviwes & mailen - [email protected]
 
Undrar ni om tävlingen är det bara att fråga, går ut på samma sätt som den förra, ni skickar in, jag väljer 5 stycken som har en fin & fräsch bild osv. Vinnarna tas ut här, ni röstar & vinnaren ska få gästblogga här. Hoppas ni förstår. Ha en bra kväll så länge och jag hoppas på en massa bilder nu. 
 
KRAM. 
 
 
En bild som väcker en del känslor, och extremt mycket kärlek. Där stod jag med honom för sista gången i mitt liv. Sen skulle jag aldrig får se han igen. Aldrig. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback