Planering

Tänkte skriva om lite upplägg med Miss Frida här om dagarna som kommer!
 
 
Lördag:Terräng träning för Björn på Ljusningsbacken. Jag hoppas på att han kan hjälpa mig att få tillbaka flytet och som jag brukade rida.Blir runt 1*  höjd men höjden spelar ingen roll.
 
Söndag: Skritta ut och trava på bjetorpstrav. Lite lösgörande ute i skogen och bara ha kul!
Det är så viktigt inte bara sitta hemma i padoken hela tiden utan rida ut och leka! 
 
Måndag: Vila
 
Tisdag: Dressyr hemma, för nästa dag är det dressyr för Cecilia. Målet är att hon blir riktigt riktigt lösgjord och fin.
 
Onsdag: Dressyr träning,rida igenom programet och rida lite skolor. Ganska mycket galopp för det behöver jag träna på, även bestämde i förra gången att vi ska träna på mellan trav för den är inte så bra.
 
Skolan börjar på Tisdag, förstår inte hur man ska orka gå upp kl 7.. känns omöjligt.
 
Tänkte skriva ett inlägg om mina tränare oxå imorgon! :)
 
Kram Sofia och Miss Frida
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback