Penny Girl intervjun var idag.

Idag var ju som sagt tidningen Penny Girl - och för er som undrar så kanske det är mest vanligt som Pollux. 
Jag har varit med i Pollux ganska länge, men avsluta min prenumeration för några år sedan. En trevlig barn / ungdoms tidning. Dem var där idag iallafall och intervjua mig, fota min utrustning, fota mig och fota mig och Jouline. Dem får en del bilder på mig och Jouline som mamma har fotat. Det var väldigt trevligt att få träffat dessa tjejerna. 
 
Bloggen kommer även kanske länkas i tidningen, känns kul. Finns ju dem som bli nyfikna på mig och Jouline som kanske vill fortsätta följa oss, och då har dem ju den lilla bloggen att läsa, och då har dem ju Sofia med att läsa om. Så detta blir en stor möjlighet, att kanske insperera fler angående fälttävlan. Folk bli kanske väldigt nyfikna och vill testa på. Tidningen kommer ut nästa år eller tidigare, när den kommer ut skickar dem över den till oss med så jag kan läsa om artiklen och ha som minne att jag faktiskt varit med i en tidning där ämnet är de jag brinner för, där tidningen sprids i 7 länder. Jag menar vilken grej? känns hur spännande som helt. 
 
( Bild på mig och tjejerna kommer imorgon )
Så detta blir ett bildlöst inägg, men det blir nog bra ändå.
 
- Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback