Öste ner..

Ja..jag får börja inlägget med att det blev inga bilder idag..tyvärr. När vi vaknade öste regnet ner, och vädret var hemskt, det åskade även som bara den, regndropparna var stora som fotbollar, så vi drog till stallet för att ta in hästarna, Jouline var inne i med vi skulle fotografera, men ja, hon tyckte det var ganska skönt att vara inne tror jag. Tinto var ute, hon skakade som bara den, antingen för hon var rädd för åskan eller så var det för det var kallt. Lilla töntan..<3
 
Mamma och jag drog sedan till stan för att shoppa lite olika skolprylar, vi hitta block, 5 kr stycket, hur frächa som helt, så tog 6 stycken, sedan lite pennor och sådant smått. Vi tog och åt lunch på min favorit resturang, en kina returang, älskar maten där. Sedan bar det hemåt och fixa allt i stallet. 
 
Imorgon blir de hoppträning, om vädret är ok, ska vi ta en massa bilder. Ha de. 
 
Kram. 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback