Ny outfit - till Bökeberg.

Mamma var på Hööks för nån dag sen bara, hon köpte 3 par ridbyxor, 2 vita och ett par "jeans" ridbyxor. Hur fina som helst och liksom det var ett par jag ville ha på Bökeberg, liksom ser ut som vanliga jeans men med skoning i baken eller hur man ska uttrycka sig haha. Sen köpte hon en turkos kofta och även ett "äpple"grönt schabrak. När jag såg det i katalogen såg det tråkigt ut, men live såg det rikitigt fint ut. Så idag åkte vi ditt för att byta storleken på mina jeansridbyxor, så såg jag matchande linder till...tur man har en snäll mamma som köpte det med idag "hon måste vara fin till Bökeberg" och ja det ska hon verkligen få bli, hon ska visa sitt rätta jag - som den prinsessa hon är. 
 
 
Bilderna är från www.hooks.se
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback