Imorgon blir det sagobilder. <3

Dagen idag har varit lugn. Igentligen skulle jag har varit och ridigt upp programet med laget idag, men ´var väldigt illamående nu under dagen, så vi avbokade mig. Vi ska strax till stallet och ta in och fixa med alla sysslor, sen ska jag hem och kasta mig i soffan och se en go film. 
 
Imorgon ska jag till stallet ganska tidigt, fixa Jouline, göra henne fin, jag ska byta om och sedan ska det tas en massa sagobilder, jag ska rida i klänning och plåtas med mamma. Våra sista bilder på gården. Imorgon är det en vacka till lag SM dessutom. Efter SM åker vi till det nya stället = mitt gymnasium. Jag hoppas Jouline kommer trivas, men däremot kommer hon nog sakna lillasystern Tinto, men hon kommer åka till våran hovslagare, ska försöka åka ditt nån gång efter skolan och hälsa på henne, kommer sakna henne grymt mycket ju. 
 
På Fredag blir det interviju med Penny Girl, dem kommer klockan 12, och det ska bli spännande. Så ja denna vecka kommer bli hel full. Ikväll kommer även lite bilder från i veckan. 
 
-Kram.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback