Helt sjukt.

Det är helt sjukt vad fort den här sommaren har gått fort. Jag kommer ihåg när det hade gått exakt 1 vecka på lovet och jag tänkte, Shit va läge det är kvar tills skolan börjar igen. Vilket skämt. Nu börjar det snart igen. Frida börjar på gymnasiet och jag börjar 9:an. Helt sjukt va fort tiden går! Det ska bli kul att få träffa alla igen men jag längtar verkligen inte efter läxor och prov. Jag föredrar årskurs 1 ;) lite längre in på
Hösten kommer jag bara ha två hästar att rida, jag har valt det själv för att hinna med skolan bättre. Förra året han jag knappt och nu när nian är igång är det ju extra viktigt med betygen och allt. Vad ska jag gå på gymnasiet för linje? Jo, det har jag inte en jävla aning om rent ut sagt. Men det löser väl sig. Hästarna går så grymt bra just nu, det är så roligt! Allt flyter fint, imorgon är det terräng träning för Sibban med Gardenia och terräng träning på onsdag med Frida för Björn. Jag ska Självklart be mamma filma! Jag har filmat dom senaste träningarna men när jag har laddat upp dom på videofyme så har dom inte kommit upp på bloggen.. Får lägga in på bloggen från youtube!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback