GYMNASIE - ELEV NU.

Har inte kunnat blogga så mycket pga vi har varit hos goda vänner idag & hämtat husvagnen.Träffa mina två saknade vänner. Så himla kul. Jouline vila idag, när vi var på väga hem så ös regnade de, helt galet mycket. Fixade i stallet drog hem, och ja nu sitter jag här? har sett 7 avsnitt av Kvarteret Skattan. Nu tickar klockan på, och imorgon går jag första dagen som gymnasieelev. Fatta känslan?! Ska verkligen bli så kul. Börjar klockan ett. Men ska upp runt 7 för att äta, duscha och klä mig. Imorgon kväll är det dressyrträning i Dagstorp för Anna Påhlsson. Men nu måste jag sova, ledsen underbara ni, men måste vara pigg imorgon, och öppen för massa information & nytt folk. 
 
*Skönt att slippa alla idioter på väståkraskolan (tummenupp)* 
 
Kram & Godnatt kära ni. Imorgon gäller det. BÖKEBERG. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback